Search


Results 1-15 of 47 (Search time: 0.021 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
Feb-2018Tap versus bottled water consumption : the influence of social norms, affect and image on consumer choiceEtale, Anita; Jobin, Marilou; Siegrist, Michael
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2018Kundennutzen durch digitale Transformation : Business-Process-Management-Studie – Status quo und ErfolgsmusterBrucker-Kley, Elke; Keller, Thomas; Kykalova, Denisa
2018Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018The rise of independent niche luxury brands in the era of masstigeDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Markenemotionalisierung durch Musik im Schweizer LuxusuhrensegmentKübler, David Lucien; Bräm, Tobias
2018Motivation zum Craft Beer Konsum : eine Analyse nach dem Means-End-AnsatzRellstab, Rolf; Franchini, Luca
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
Results 1-15 of 47 (Search time: 0.021 seconds).