Browsing by Organisational Unit Zentrum für Kulturmanagement (ZKM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 10 to 29 of 161 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014Bedarfsanalyse Budgetberatung Thurgau : Analysen und Empfehlungen zur Aufrechterhaltung der BudgetberatungBorghoff, Birgitta
2012Die Bedeutung der Netnographie in Kulturmarketing und -vermittlungLabaronne, Leticia; Kaul, Helge
2011Beratung und Coaching in der KreativwirtschaftBorghoff, Birgitta
4-Jul-2008Bericht zum Leitbild der Stadt Winterthur für die musikalische Bildung im Schul- und JugendalterBorghoff, Birgitta; Seger, Bruno; Brägger, Franziska; ZHAW Zentrum für Kulturmanagement
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2014Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)Borghoff, Birgitta
2007Communities als WertschöpfungspartnerKaul, Helge
2008Corporate Governance in Kulturorganisationen : Ansätze für einen Code of Best PracticeBetzler, Diana
2013Coworking @ Colab Zurich : Interview mit Panter Daniel FreiBorghoff, Birgitta
2014Creative Entrepreneurship : Entwicklungschancen für die Kultur und Kreativwirtschaft in Winterthur und RegionBorghoff, Birgitta
2020Creative industry and cultural tourism destination Lake Constance : a media discourse analysisLeuschen, Lara; Eitzenberger, Florian J.; Thimm, Tatjana
23-Sep-2019Cultural entrepreneurship using the example of Uli Sigg as patron and mediator of contemporary Chinese artBetzler, Diana; Camina, Rachel
2018Cultural entrepreneurship using the example of Uli Sigg as patron and mediator of contemporary Chinese artBetzler, Diana; Camina, Rahel
2022Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der BodenseeregionLaube, Patrick; Leuschen, Lara; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana
2021Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der BodenseeregionLaube, Patrick; Rahn, Hanno; Bakogiannis, Nikolaos; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana, et al
2021Cultural mapping 4.0 : participatory regional cultural planning in theory and practiceLeuschen, Lara; Laube, Patrick; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana; Helbling, Sarah
2019Cultural tourism and creative industries : synergies and potentials for the cross-border region lake ConstanceLeuschen, Lara
2011Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles EngagementBorghoff, Birgitta
2022David gegen Goliath im digitalen Zeitalter : ein Vergleich der wahrgenommenen Sichtbarkeit von Online-Kampagnen kleiner und grosser Akteure im AbstimmungskampfFischer, Damaris; Dietrich, Simone
2019Digital communication strategies for the cultural sector : evidence of an interdisciplinary approach based on the cross-border region lake ConstanceBetzler, Diana; Leuschen, Lara; Rebitzer, Fabian A.