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Browsing by Organisational Unit Institut für Angewandte Medienwissenschaft (IAM)
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Issue Date
Title
Involved Person(s)
21-Apr-2023
What do teachers pay attention to? : Medienwissen und Medienkompetenz im Unterricht aus Sicht von Lehrpersonen
Fehlmann, Fiona
;
Koch, Carmen
;
Keel, Guido
2013
What is an interactive information graphic? : theoretical considerations and empirical studies.
Weber, Wibke
3-Aug-2022
"What is Creative Agility?"
Borghoff, Birgitta
;
Frick-Islitzer, Dagmar
22-Apr-2022
What makes an image worth a like on Instagram? : a computer vision and visual communication approach to the use of images in corporate and science communication of universities
Lechner, Verena
;
Weber, Wibke
;
Grabner, Helmut
;
Obrist, Dario
2019
WhatsApp, Snapchat, Instagram : Hausaufgaben und Medienhandeln
Rummler, Klaus
;
Grabensteiner, Caroline
;
Schneider Stingelin, Colette
2019
WhatsApp, Snapchat, Instagram : Hausaufgaben und Medienhandeln von Schülerinnen und Schülern während und zum Zweck von ausserschulischen Lernaktivitäten
Schneider Stingelin, Colette
;
Rummler, Klaus
;
Grabensteiner, Caroline
2019
WhatsApp, Snapchat, Instagram : pupils' media use in the context of homework - preliminary outcomes
Rummler, Klaus
;
Grabensteiner, Caroline
;
Schneider Stingelin, Colette
Dec-2020
‹WhatsApp, Snapchat, Instagram› : Medienhandeln von Schweizer Sekundarschülerinnen und -Schülern im Rahmen ausserschulischer Lernaktivitäten : ein Projektbericht
Rummler, Klaus
;
Grabensteiner, Caroline
;
Schneider Stingelin, Colette
2018
Which expertise for applied linguistics in a communication society?
Delaloye, Laura
;
Perrin, Daniel
;
Zampa, Marta
;
Merminod, Gilles
21-Sep-2022
Who’s there? Publics, citizens, consumers or users? : ‘imagined platform audiences’ by Swiss public service media
Fehlmann, Fiona
28-Nov-2017
Why entrepreneurial storytelling matters
Borghoff, Birgitta
1-Jan-2021
Why writing poems is essential for entrepreneurs and academics with a multiperspective perception : reflections of an inter- and transdisciplinary researcher, lecturer, entrepreneur, coach and poet
Borghoff, Birgitta
30-Nov-2018
"WHY" : purpose-driven entrepreneurial storytelling
Borghoff, Birgitta
;
Bischof, Nicole
2-May-2019
“WHY” – purpose-driven entrepreneurial storytelling : analysing, reflecting and developing language use in studies, everyday, professional and public life
Borghoff, Birgitta
;
Bischof, Nicole
2006
Ein wichtiger Platz im Orchester : interne Kommunikation im Curriculum der didaktischen Sequenz Impact
Rosenberger Staub, Nicole
6-Mar-2010
Wie das Vergnügen in die Texte kommt : Perspektiven prozeduraler Medienlinguistik
Perrin, Daniel
2003
Wie der Spass in die Texte kommt : Strategien des Inszenierens von Vergnügen im journalistischen Schreibprozess
Perrin, Daniel
2019
Wie Design die Aussage formt : ein Fallbeispiel aus dem Zeitungsdesign
Weber, Wibke
Sep-2005
Wie entstehen Radiotexte? : Methodenpluralistische Fallstudien in drei Nachrichtenredaktionen
Perrin, Daniel
2004
Wie Erfahrene schreiben
Perrin, Daniel