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Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
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Issue Date
Title
Involved Person(s)
2018
Digital analytics in business practice usage, challenges and relevant topics
Zumstein, Darius
;
Mohr, Seraina
2021
Digital Analytics in der Praxis : Entwicklungen, Reifegrad und Anwendungen der Künstlichen Intelligenz
Zumstein, Darius
;
Zelic, Andrea
;
Klaas, Michael
10-Feb-2024
Digital content marketing on social media along the B2B customer journey : the effect of timely content delivery on customer engagement
Salonen, Anna
;
Mero, Joel
;
Munnukka, Juha
;
Zimmer, Marcus
;
Karjaluoto, Heikki
2017
Digital product innovation in manufacturing industries : towards a taxonomy for feedback-driven product development scenarios
Holler, Manuel
;
Neiditsch, Gerard
;
Uebernickel, Falk
;
Brenner, Walter
2016
Digital twin concepts in manufacturing industries : a literature review and avenues for further research
Holler, Manuel
;
Uebernickel, Falk
;
Brenner, Walter
2022
Digitale Plattformen in der Praxis : Einsatz- und Entwicklungsmodelle
Holler, Manuel
;
Dremel, Christian
;
Hehn, Jennifer
;
van Giffen, Benjamin
;
Galeno, Gianluca
2018
Digitales Marketing
Klaas, Michael
;
Suvada, Adrienne
2018
Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und Antworten
Klaas, Michael
;
Suvada, Adrienne
2018
Digitalisierung als Chance für emotionale Kundenbindung : die Investitionen der SAP im Segelsport
Scheifele, Angelika
;
Haarmann, Jens
2016
Digitalisierung stärkt den Direktvertrieb
Zumstein, Darius
;
Sänger, Ulf
2017
Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital Business
Zumstein, Darius
2017
Dimensionen von Customer Engagement im Sport : Ergebnisse einer qualitativen Analyse
Hüttermann, Marcel
2019
Directing tourist flow : an analysis of (Visitor) flows and implications for an application
Hüttermann, Marcel
;
Thimm, Tatjana
;
Hannich, Frank
2015
Discount vs. reward : what has greater effect on altering payment behaviour
Scherrer, Corinne
;
Graf, Sandro
;
Blume, Marc
2019
Do not hate the players : the digital advertising ecosystem and its actors
Stallone, Valerio
2020
Do not trust me : how news readers perceive and recognize native advertising
Stallone, Valerio
2015
Do you remember? : a comparison of nostalgic ad-evoked responses by baby-boomers and generation y
Beurer-Züllig, Bettina
;
Kavci, Senem
;
Möckli, Melanie
2015
E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss students
Seiler, Roger
;
Hüttermann, Marcel
2011
Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar
Reidenbach, Judith
;
Müller, Guido
2018
Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses Aglaya
Bosshard, Adrian
;
Furchheim, Pia