Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 103 to 122 of 511 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Digital analytics in business practice usage, challenges and relevant topicsZumstein, Darius; Mohr, Seraina
2021Digital Analytics in der Praxis : Entwicklungen, Reifegrad und Anwendungen der Künstlichen IntelligenzZumstein, Darius; Zelic, Andrea; Klaas, Michael
10-Feb-2024Digital content marketing on social media along the B2B customer journey : the effect of timely content delivery on customer engagementSalonen, Anna; Mero, Joel; Munnukka, Juha; Zimmer, Marcus; Karjaluoto, Heikki
2017Digital product innovation in manufacturing industries : towards a taxonomy for feedback-driven product development scenariosHoller, Manuel; Neiditsch, Gerard; Uebernickel, Falk; Brenner, Walter
2016Digital twin concepts in manufacturing industries : a literature review and avenues for further researchHoller, Manuel; Uebernickel, Falk; Brenner, Walter
2022Digitale Plattformen in der Praxis : Einsatz- und EntwicklungsmodelleHoller, Manuel; Dremel, Christian; Hehn, Jennifer; van Giffen, Benjamin; Galeno, Gianluca
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitalisierung als Chance für emotionale Kundenbindung : die Investitionen der SAP im SegelsportScheifele, Angelika; Haarmann, Jens
2016Digitalisierung stärkt den DirektvertriebZumstein, Darius; Sänger, Ulf
2017Digitalytics : Daten als Teil und Treiber des Digital BusinessZumstein, Darius
2017Dimensionen von Customer Engagement im Sport : Ergebnisse einer qualitativen AnalyseHüttermann, Marcel
2019Directing tourist flow : an analysis of (Visitor) flows and implications for an applicationHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank
2015Discount vs. reward : what has greater effect on altering payment behaviourScherrer, Corinne; Graf, Sandro; Blume, Marc
2019Do not hate the players : the digital advertising ecosystem and its actorsStallone, Valerio
2020Do not trust me : how news readers perceive and recognize native advertisingStallone, Valerio
2015Do you remember? : a comparison of nostalgic ad-evoked responses by baby-boomers and generation yBeurer-Züllig, Bettina; Kavci, Senem; Möckli, Melanie
2015E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
2011Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : HandelsradarReidenbach, Judith; Müller, Guido
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia