Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 316 to 335 of 510 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Playing a game or making a decision? : methodological issues in the measurement of distributional preferencesGreiff, Matthias; Ackermann, Kurt; Murphy, Ryan
2013Policy strategies for innovation in SwitzerlandRios-Morales, Ruth; Crotts, John; Schweizer, Max
2019Der praktische Einsatz verhaltensökonomischer Massnahmen in der betrieblichen Gesundheitsförderung am Beispiel von NudgingAckermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2017PredTour – predicting tourism movements : Analyse und Vorhersage von Besucherströmen in der Grenzregion BodenseeHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Haarmann, Jens
2004Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!Hari, Jürg; Critchley, Geraldine
2008Price sensitivity for green power in electricity markets : results from a conjoint analysis and a representative survey in SwitzerlandHari, Jürg J.; Karathanasis, Nikos; Burri, Stefan
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2020Pro-environmental incentives and loss aversion : a field experiment on electricity saving behaviorGhesla, Claus; Grieder, Manuel; Schmitz, Jan; Stadelmann, Marcel
2012Product choice and anthropomorphic designs : do consumption goals shape innate preferences for human-like forms?Miesler, Linda
2017Product Lifecycle Management im Konzernumfeld : Herausforderungen, Lösungsansätze und HandlungsempfehlungenHoller, Manuel; Dremel, Christian; Herterich, Matthias; Uebernickel, Falk; Brenner, Walter
2011Product Management und Marketing im Vorfeld von POSReidenbach, Judith; Rellstab, Rolf
2015Product Manager : Anwälte der Kundschaft an der Schnittstelle zur EntwicklungsabteilungMüller, Steffen; Fuchs, Rainer
2014Professionelles Produktmanagement : was machen erfolgreiche Unternehmen anders?Fuchs, Rainer
9-Jun-2023Properties and characteristics of digital twins : review of industrial definitionsSchweiger, Lukas; Barth, Linard
2022Prozesse und Prozessautomatisierung im MarketingKlaas, Michael
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
19-Apr-2023QButterfly : lightweight survey extension for online user interaction studies for non-tech-savvy researchersEbert, Nico; Scheppler, Björn; Ackermann, Kurt Alexander; Geppert, Tim
2013Read or recycle? : the impact of promotional and relational mailings on the response funnelHannich, Frank; Müller, Salome; Forestier, Céline
2014Reciprocity as an individual differenceAckermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen; Murphy, Ryan
2019Requirements for future digital visitor flow managementHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank; Bild, Christine