Browsing by Organisational Unit Zentrum für Kulturmanagement (ZKM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 15 to 34 of 161 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014Change Management im Kulturbetrieb : von der Kulturmarke Avo Session Basel zum Brand BALOISE SESSION - ein Interview mit Beatrice Stirnimann (CEO)Borghoff, Birgitta
2007Communities als WertschöpfungspartnerKaul, Helge
2008Corporate Governance in Kulturorganisationen : Ansätze für einen Code of Best PracticeBetzler, Diana
2013Coworking @ Colab Zurich : Interview mit Panter Daniel FreiBorghoff, Birgitta
2014Creative Entrepreneurship : Entwicklungschancen für die Kultur und Kreativwirtschaft in Winterthur und RegionBorghoff, Birgitta
2020Creative industry and cultural tourism destination Lake Constance : a media discourse analysisLeuschen, Lara; Eitzenberger, Florian J.; Thimm, Tatjana
23-Sep-2019Cultural entrepreneurship using the example of Uli Sigg as patron and mediator of contemporary Chinese artBetzler, Diana; Camina, Rachel
2018Cultural entrepreneurship using the example of Uli Sigg as patron and mediator of contemporary Chinese artBetzler, Diana; Camina, Rahel
2022Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der BodenseeregionLaube, Patrick; Leuschen, Lara; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana
2021Cultural Mapping 4.0 : neue Wege zur Stärkung der kulturellen Identität der BodenseeregionLaube, Patrick; Rahn, Hanno; Bakogiannis, Nikolaos; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana, et al
2021Cultural mapping 4.0 : participatory regional cultural planning in theory and practiceLeuschen, Lara; Laube, Patrick; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana; Helbling, Sarah
2019Cultural tourism and creative industries : synergies and potentials for the cross-border region lake ConstanceLeuschen, Lara
2011Culturepreneurship : Wertschöpfung durch kulturelles EngagementBorghoff, Birgitta
2022David gegen Goliath im digitalen Zeitalter : ein Vergleich der wahrgenommenen Sichtbarkeit von Online-Kampagnen kleiner und grosser Akteure im AbstimmungskampfFischer, Damaris; Dietrich, Simone
2019Digital communication strategies for the cultural sector : evidence of an interdisciplinary approach based on the cross-border region lake ConstanceBetzler, Diana; Leuschen, Lara; Rebitzer, Fabian A.
2021Digital cultural mapping of the Lake Constance cultural heritage using participatory GIS and story-mapsLeuschen, Lara; Laube, Patrick; Helbling, Sarah; Eitzenberger, Florian; Thimm, Tatjana
2020Digitale Kommunikationsstrategien für den Kultursektor der BodenseeregionLeuschen, Lara; Betzler, Diana; Fredersdorf, Frederic; Rebitzer, Fabian; Cieliebak, Mark, et al
2020Digitalisierungsfortschritt föderaler Einheiten : ein Vergleich der Ausgestaltungen kantonaler ePlattformen in der SchweizMertes, Alexander; Pleger, Lyn E.; Bossert, Pierina B.; Keller, Arianna; Schmidli, Fabienne H.
2020Digitised value chains in the creative industries : is there a convergence of Swiss film and game production?Betzler, Diana; Leuschen, Lara
2019Digitized value chains in the creative industries : a systematic comparison of Swiss game and film productionBetzler, Diana; Leuschen, Lara