Search


Results 16-30 of 273 (Search time: 0.029 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2019Omnikanal-Vertrieb entlang der Customer JourneyMussak, Pirmin
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
2019Die Kennzeichnungspflicht von Influencer-Beiträgen auf Instagram : die Folgen der Werbeerkennung auf das MarkenvertrauenBeurer-Züllig, Bettina; Hallier Willi, Christine; El Benna, Leila
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel
2019Differences in rhetorical and non-verbal communication of startup pitches in American and Swiss culturesGraziano, Benjamin; Björck, Albena; Tanno, Selina
2019Sichtbar grün : eine Analyse grüner Kundensegmente und ihrer KonsummotiveFurchheim, Pia; Heim, Nina; Kübler, Marisa
2019Balancing tradition and innovation : assessment of new luxury hospitality business models and their implications on 5-star hotels in SwitzerlandFernandes, Luca; Duma, Fabio
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
2019Cause-related Marketing - ein profitables Marketinginstrument? : eine experimentelle Fallstudie am Beispiel des Kinderbuchladen ZürichRellstab, Rolf; Farrér, Tamara
2019Taking advice from your popular friend : the influence of parasocial interaction and number of followers on brand attitude and brand purchase intentions on instagramCollenberg, Anja; Furchheim, Pia; Beurer-Züllig, Bettina
2019Customer Delight : die Treiber in der DienstleistungsbrancheMüller, Steffen; Vogt, Helen; Zaugg, Selina
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2019Customer buying behavior of smartphones : a study of the customer buying behavior of smartphones by taking the example of Apple iOS and Android smartphonesBjörck, Albena; Bansal, Satschin; Jasiqi, Besfort
Results 16-30 of 273 (Search time: 0.029 seconds).