Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 264 to 283 of 511 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Marketing Automation Report 2022 : Automatisierung und Optimierung von Marketing- und VertriebsaktivitätenZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Gasser, Marc; Thüring, Urs; Völk, Klaus, et al
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
1-Jul-2005Die Marketing-Szene verträgt noch einiges an Provokation : zwischen Trend und TraditionTroesch-Jacot, Mireille
2007Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen KontaktRüeger, Brian; Leuch, Andrea; Hannich, Frank
2006Markteinführung : überwinden der Stolpersteine in der DiffusionsstrategieHari, Jürg
2022MarktforschungMüller, Steffen
2021MarTech auf der ÜberholspurRüeger, Brian
29-Sep-2014Materialism : the good, the bad, and the uglyShrum, L. J; Lowrey, Tina; Pandelaere, Mario; Ruvio, Ayalla; Gentina, Elodie, et al
2018Materialism versus green values : revisiting research on value conflictsFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2016Materialism, green values, and well-being : a conflicting values perspective.Furchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2021Measuring emotions in customer relationships : can NEV replace NPS?Müller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
2017Meat consumption 2.0 : health and ethics as crucial customer needsHari, Jürg; Gisler, Marius; Rawitzer, Heike
2017Mediennutzungsforschung im internationalen Vergleich : eine Untersuchung der Publicom AG im Auftrag des Bundesamtes für KommunikationGrossenbacher, René; Glaab-Seuken, Sonja; Stumm, Christian; Bächler, Jesse
2012Mit Business-Experimenten zu mehr ErfolgGraf, Sandro
2008Mixed evidence of an early market entry in the pharmaceutical business marketStros, Michael; Hari, Jürg; Marriott, John
2015Mobile Commerce im Schweizer DetailhandelGraf, Sandro; Wirth, Tobias
2013Mobile CRM : Potenziale erkennen und nutzenSeiler, Roger; Rellstab, Rolf; Völkle, Thomas