Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 479 to 498 of 511 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2021Werttreiber Product Information Management (PIM) : wie PIM aus produktbezogenen Daten greifbaren Nutzen machtWyss, Saskia; Demiriz, Umut; Fuchs, Rainer
2010What counts in personal selling : corporate image, corporate function or corporate representative? Two experiments on first impressionsHari, Jürg; Meili, C.; Stros, M.; Petkovic, M.
2016What drives loyalty program perception? : a cross-country analysisMüller, Steffen; Seiler, Roger; Beinert, Markus
2015What drives SME to energy efficient behavior? : results of a Swiss surveyHackenfort, Markus; Rohrer, Jürg
14-Nov-2022When information security depends on font size : how the saliency of warnings affects protection behaviorEbert, Nico; Ackermann, Kurt A.; Bearth, Angela
2016Which product features delight customers? : an analysis of online reviewsMüller, Steffen; Beinert, Markus
2022Who ate all our cookies? : investigating publishers’ challenges caused by changes in third-party cookie trackingStallone, Valerio; Gägauf, Aline; Kaya, Tania
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
3-Sep-2020Wie die Speisekarte den Kauf steuertCoray, Giacun Alexander; Müller, Steffen; Heim, Nina
2006Wie geschieht Innovation in Schweizer KMU? : Forschungsbericht des Teilprojektes ADAM IJung, Adalbert; Dönnges, Godela; Hari, Jürg J.; Pult, I.
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
2012Wie Kunden entscheidenGraf, Sandro
2017Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Vogt, Helen
2015Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Fuchs, Rainer
2013Wie Schweizer Unternehmen mit Nachhaltigkeit umgehenBerger, Verena
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2016Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?Graf, Sandro
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2000Will consumers pay just because it's wireless?Rüeger, Brian
2018Willing to share? When it comes to data, who will share what and why?Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Ackermann, Kurt Alexander; Miesler, Linda