Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 485 to 504 of 511 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Who ate all our cookies? : investigating publishers’ challenges caused by changes in third-party cookie trackingStallone, Valerio; Gägauf, Aline; Kaya, Tania
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
3-Sep-2020Wie die Speisekarte den Kauf steuertCoray, Giacun Alexander; Müller, Steffen; Heim, Nina
2006Wie geschieht Innovation in Schweizer KMU? : Forschungsbericht des Teilprojektes ADAM IJung, Adalbert; Dönnges, Godela; Hari, Jürg J.; Pult, I.
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
2012Wie Kunden entscheidenGraf, Sandro
2017Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Vogt, Helen
2015Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Fuchs, Rainer
2013Wie Schweizer Unternehmen mit Nachhaltigkeit umgehenBerger, Verena
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2016Wie tickt der Konsument beim Bezahlen?Graf, Sandro
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2000Will consumers pay just because it's wireless?Rüeger, Brian
2018Willing to share? When it comes to data, who will share what and why?Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Ackermann, Kurt Alexander; Miesler, Linda
21-Nov-2021Willingness to share data : contextual determinants of consumers' decisions to share private data with companiesAckermann, Kurt Alexander; Burkhalter, Linda; Mildenberger, Thoralf; Frey, Martin; Bearth, Angela
2016"Willingness to share" im Kontext Big Data : wie entscheiden Kunden, ob sie ihre persönlichen Daten mit Unternehmen teilenMiesler, Linda; Bearth, Angela
2017Women are scaredy-cats and men are conquerors? : gender specifics in financial investmentsHari, Jürg; Rawitzer, Heike; Pirsch, Elisabeth
2015Worüber entscheidet die Führung eines Unternehmens?Klaas, Michael
27-Aug-2015You only live once? : informational nudges as an effective approach to raise young adults' awareness for the future risk of disabilityMiesler, Linda
2015Zahlungsverhalten in der Schweiz : braucht es ein schnelleres Bezahlsystem?Graf, Sandro; Scherrer, Corinne