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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Qualitätsmanagement im TheaterbetriebBetzler, Diana; Labaronne, Leticia
2018(Re-)Evaluating artistic processes : towards a contextualized approach for the performing artsLabaronne, Leticia
2018(Re-)Evaluating the artistic and social value of the arts : towards a contextualized modelLabaronne, Leticia
2018(Re-)Evaluating the artistic and social value of the performing artsLabaronne, Leticia
2018(Re-)Evaluating the artistic value and societal impact of the performing arts : an ethnographic studyLabaronne, Leticia
2010Rechtsformen in der KulturBetzler, Diana; Brägger, Franziska
Sep-2016Regional arts governance and cultural diversity : a framework for evaluationBetzler, Diana
2017Regional arts governance and the implementation of the UNESCO convention on the protection and promotion of the diversity of cultural expressions in Swiss regions : an evaluative case studyBetzler, Diana
2021Resource development in refugee arts organizations : the case of the Malaika TheaterLabaronne, Leticia; Leuschen, Lara
2018Der Sammler und der Entrepreneur : Uli Sigg als Förderer und Vermittler zeitgenössischer chinesischer KunstBetzler, Diana; Rachel, Camina
2010Selbstmanagement - Tugend oder Laster?Borghoff, Birgitta
2019Seven fields of action in digital cultural policies : a comparative policy analysis of Austria, England and CanadaBetzler, Diana; Fluturime, Jusufi
2022Smart Regensdorf: Erarbeitung eines Zukunftsbildes für Regensdorf : Ergebnisse aus dem Partizipationsprozess in der Gemeinde RegensdorfMertes, Alexander; Fischer, Damaris
2011Social Media im Kulturmarketing : Ergebnisse einer empirischen StudieKaul, Helge
2015"Sponsor Visions Schweiz 2014/15" : eine empirische Studie zum Sponsoringmarkt SchweizLabaronne, Leticia; Felten, Jean-Baptiste; Koppenheim, Roie
25-Jul-2018Sponsor Visions Schweiz 2017/18 : eine empirische Studie zum Sponsoringmarkt SchweizLabaronne, Leticia
2022Sponsor Visions Schweiz 2022 : Trends und Entwicklungen im Schweizer Sponsoring-Markt der letzten zehn JahreFischer, Damaris; Schmidli, Fabienne
2013«Sponsor Visions Schweiz» : Eine empirische Studie zum Sponsoringmarkt SchweizLabaronne, Leticia
2015Status und Trends im Kultur-Sponsoring : empirische Studie «Sponsor Visions Schweiz 2014/2015» der ZHAW und FASPOLabaronne, Leticia
2013Status und Trends im KultursponsoringLabaronne, Leticia