Search


Results 46-60 of 146 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Erfolgsfaktoren für einen internationalen Markteintritt eines Schweizer Robotik Start-upsBansal, Satschin; Gadgil, Maya; Widmer, Maurin
2022Artisan influencers & the role of craftsmanship in the future of luxury : the case of young bespoke tailors in ItalyDuma, Fabio
2022Management von InhaltenSuvada, Adrienne
2022MarktforschungMüller, Steffen
2022«Stimmt so» – Welche Faktoren beeinflussen das Trinkgeld? : Befragung der Schweizer Bevölkerung zu Motiven und Präferenzen beim TrinkgeldStadelmann, Marcel
2022Corporate purpose and employee well-being in the luxury industry : conceptual foundations and recommendations for the Swiss watch sectorDuma, Fabio; Khalifa, Dina; Schäfer, Jule
2022Transition : vom «Building the Business» zum «Running the Business»Rüeger, Brian
2022Winning over the market orientation trap : an evolutionary perspective on the deliberate iteration between market driving and market-driven orientationsBjörck, Albena; Sievers, Henrik; Ainamo, Antti; Hacklin, Fredrik; Salo, Jari
2022Private labels, product harm crises, and cross-brand learningReimann, Olivier; Thomas, Oliver; Kucza, Gunther
2022«Rent my Rooftop» – Analyse, Requirements-Engineering und Design eines Startups : Requirements-Engineering der Webplattform «rentmyrooftop.ch» – wie können Menschen (als Anbieter und Nachfrager von Event-Locations, insbesondere Dachterrassen) optimal vernetzt werden?Moser, Adrian; Pannarakunnel, Jevin
2022Management von KundenHannich, Frank
2022Winning over the market orientation trap : a dynamic process model of market orientation evolutionBjörck, Albena; Sievers, Henrik; Ainamo, Antti; Hacklin, Fredrik; Salo, Jari
2022Trust and cybersickness in VR-marketing : investigating IPD and cybersickness, and their effects on trust, customer value, NPS, cross- and up-sellingSeiler, Roger; Brodmann, Thierry; Keller, Thomas
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
2022Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-MethodeMüller, Steffen; Heim, Nina; Matthys, Stefan
Results 46-60 of 146 (Search time: 0.01 seconds).