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Issue DateTitleInvolved Person(s)
Mar-2023Swiss Sustainability Benchmark-Studie 2023 : Stellenwert, Kommunikation und MassnahmenFurchheim, Pia; Vogt, Helen; Oehninger, Fabian; Lösch, Corina; Bächler, Jesse R., et al
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2017The role of brand communities within the athletic footwear industry : an assessment of selected brand communities with a focus on the Swiss athletic footwear industryRüeger, Brian; Müller, Dana
2022Transition : vom «Building the Business» zum «Running the Business»Rüeger, Brian
2009Trotz der Rezession auf CRM setzenRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2024Unternehmen zwischen Hype & SchockRüeger, Brian; Volkmar, Gioia
1997Die Unternehmensberatung im UmbruchRüeger, Brian; Woog, Marc
2009Von LOHAS profitierenRüeger, Brian
2021Von «Value in Transaction» zu «Value in Use»Rüeger, Brian
2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2011Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2000Will consumers pay just because it's wireless?Rüeger, Brian
2018Willing to share? When it comes to data, who will share what and why?Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Ackermann, Kurt Alexander; Miesler, Linda
2023Wirtschaftliche Gewinnung und Haltung von Mitgliedern in Schweizer Fachhochschul-Alumni-Vereinen : Positionierung und Möglichkeiten des DachverbandesRüeger, Brian; Altorfer, Valentina