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Title
Involved Person(s)
2019
A comparative analysis of cryptocurrency consensus algorithms
Wagner, Kevin
;
Keller, Thomas
;
Seiler, Roger
2014
A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationships
Seiler, Roger
;
Miesler, Linda
;
Hari, Jürg J.
2022
Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?
Seiler, Roger
;
Al Shaal, Ahmad
2014
An integrated web experiment tool using open source software
Seiler, Roger
;
Miesler, Linda
2022
An online experiment on the stereotype content model (SCM) and chatbots : does swapping the picture make a difference?
Seiler, Roger
;
Wüest, Sonja
2022
Anforderungen an eine Smart City Plattform : eine qualitative Untersuchung
Brunner Schmid, Karin
;
Seiler, Roger
;
Koruna, Stefan
;
Schmid, Pascal
2016
Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA model
Seiler, Roger
;
Klaas, Michael
2019
Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-Retail
Harren, Benjamin
;
Seiler, Roger
;
Müller, Steffen
2013
Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen Kundenwerts
Myrach, T.
;
Schauer, H.
;
Seiler, Roger
2015
Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultants
Seiler, Roger
;
Hari, Jürg J.
;
Kavci, Senem
2021
Chatbots, conversational interfaces, and the stereotype content model
Seiler, Roger
;
Schär, Annemarie
2018
Chatbots/conversational interfaces in the context of the stereotype content model (SCM)
Seiler, Roger
;
Schär, Annemarie
2018
Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights online
Seiler, Roger
;
Müller, Steffen
;
Herzog, Clemens
2016
Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern
Bétrisey, Michèle
;
Seiler, Roger
2016
Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussen
Seiler, Roger
;
Bétrisey, Michèle
2016
Daten als Brennstoff
Seiler, Roger
2017
Deal or no deal? : assessing the daily deal shopper
Beurer-Züllig, Bettina
;
Seiler, Roger
2019
Digitales Toolkit BWL-Studierende : Emerging Technologies virtualisiert
Seiler, Roger
;
Koruna, Stefan
2015
E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss students
Seiler, Roger
;
Hüttermann, Marcel
2019
Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus Unternehmenssicht
Beurer-Züllig, Bettina
;
Seiler, Roger
;
Hunziker, Rahel