Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 21 to 40 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2021Applications of blockchain technology in marketing : a systematic review of marketing technology companiesStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Klaas, Michael
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
14-Feb-2024Aspects for implementations of decentralized autonomous organizations (DAO) in SwitzerlandCaviezel, Moë; Spychiger, Florian; Stallone, Valerio
2011Auf dem Weg zu Service Excellence : den Spagat zwischen Komplexitätsreduktion und Individualisierung meisternKansy, Simone; Tüscher, Peter; Lucco, Andreas
2014Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2014B2B-Marketing : Herausforderung NachhaltigkeitGürtler, Stefan; Berger, Verena
2018Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2017Die Bedeutung der armenischen Kirche : wie sieht der Schritt aus der Vergangenheit in die Zukunft aus?Suvada, Adrienne
2018Being green in a materialistic world : consequences for subjective well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Monhart, Felicitas
2019Being green in a materialistic world : consequences for subjective well‐beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2022Benefits, challenges and future developments in digital analytics in German-speaking countries : an empirical analysisZumstein, Darius; Brauer, Claudia; Zelic, Andrea
1998Beratung im KMU UrteilRüeger, Brian; Woog, Marc
2015Bessere Beziehungen durch FeedbacksystemeMüller, Steffen; Farese, Crisanto
2018Best Practice : SPARFricker, Wolfgang; Suvada, Adrienne
2010Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der SchweizKaul, Helge
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2021Bolder is better : raising user awareness through salient and concise privacy noticesEbert, Nico; Ackermann, Kurt Alexander; Scheppler, Björn