Search


Results 1-15 of 146 (Search time: 0.029 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
13-Sep-2022Luxury is dead, long live luxury! Resonance as an alternative lens to advance our understanding of an eternal desire and a global businessDuma, Fabio
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
22-Mar-2022Cross-cultural differences in consumers' attention to food labelsHo, Kenneth Fu Xian; Liu, Fang; Tarabashkina, Liudmila; Volery, Thierry
2022MarktforschungMüller, Steffen
2022Erfolgsfaktoren für einen internationalen Markteintritt eines Schweizer Robotik Start-upsBansal, Satschin; Gadgil, Maya; Widmer, Maurin
2022Untersuchung versteckter Preispromotionen zur Erhöhung der Kaufabsicht im E-CommerceHeim, Nina; Rozumowski, Anna; Tomasella, Sidney
2022Management von KundenHannich, Frank
2022«Running the Business» : der aufgabenorientierte Ansatz im MarketingRüeger, Brian
2022Digitale Plattformen in der Praxis : Einsatz- und EntwicklungsmodelleHoller, Manuel; Dremel, Christian; Hehn, Jennifer; van Giffen, Benjamin; Galeno, Gianluca
2022Der Spagat zwischen Markenverjüngung und Markenauthentizität in Anbetracht des Generationenkonzepts : eine Untersuchung mit besonderer Berücksichtigung der Generation ZBächler, Jesse; Weschenfelder, Nina; Bytyqi, Arif
2022Corporate purpose and employee well-being in the luxury industry : conceptual foundations and recommendations for the Swiss watch sectorDuma, Fabio; Khalifa, Dina; Schäfer, Jule
2022The chemistry between us : non-visitor research for targeted offerings and communication : the case of the Swiss Science Center TechnoramaHannich, Frank; Labaronne, Leticia; Schedler, Roy; Leuschen, Lara; Heierli, Reto
2022Transition : vom «Building the Business» zum «Running the Business»Rüeger, Brian
2022Aktivitäten, Partnerschaften und Ressourcen im analogen und digitalen MarketingWyss, Saskia
Results 1-15 of 146 (Search time: 0.029 seconds).