Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 304 to 323 of 510 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Sep-2020Onlinehändlerbefragung 2020 : nachhaltiges Wachstum des E-Commerce und Herausforderungen in KrisenzeitenZumstein, Darius; Oswald, Carmen
Sep-2021Onlinehändlerbefragung 2021 : Erkenntnisse zum E-Commerce-Boom in der Schweiz und ÖsterreichZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
Sep-2023Onlinehändlerbefragung 2023 : E-Commerce nach Corona: Fachkräftemangel, Überdistribution und Künstliche IntelligenzZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2015Opt-in Kampagnen reloadedLucco, Andreas
2020Perception and recognition of native advertisingStallone, Valerio
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian, et al
2013Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank, et al
2013Plan and deliver business 2.0 initiativesLardi, Kamaleswari; Ledergerber, Armin
2013Plan and deliver enterprise collaboration initiativesLardi, Kamales; Rellstab, Rolf
2021Plant-based meat alternatives : motivational adoption barriers and solutionsJahn, Steffen; Furchheim, Pia; Strässner, Anna-Maria
2018Playing a game or making a decision? : methodological issues in the measurement of distributional preferencesGreiff, Matthias; Ackermann, Kurt; Murphy, Ryan
2013Policy strategies for innovation in SwitzerlandRios-Morales, Ruth; Crotts, John; Schweizer, Max
2019Der praktische Einsatz verhaltensökonomischer Massnahmen in der betrieblichen Gesundheitsförderung am Beispiel von NudgingAckermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2017PredTour – predicting tourism movements : Analyse und Vorhersage von Besucherströmen in der Grenzregion BodenseeHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Haarmann, Jens
2004Preis und Preiswahrnehmung - zwei Paar Schuhe!Hari, Jürg; Critchley, Geraldine
2008Price sensitivity for green power in electricity markets : results from a conjoint analysis and a representative survey in SwitzerlandHari, Jürg J.; Karathanasis, Nikos; Burri, Stefan
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2020Pro-environmental incentives and loss aversion : a field experiment on electricity saving behaviorGhesla, Claus; Grieder, Manuel; Schmitz, Jan; Stadelmann, Marcel