Search


Results 1-15 of 62 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
13-Sep-2022Luxury is dead, long live luxury! Resonance as an alternative lens to advance our understanding of an eternal desire and a global businessDuma, Fabio
Sep-2022Online retailer survey 2022 : success factors and omnichannel services in digital commerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
22-Mar-2022Cross-cultural differences in consumers' attention to food labelsHo, Kenneth Fu Xian; Liu, Fang; Tarabashkina, Liudmila; Volery, Thierry
2022Onlinehändlerbefragung 2022 : Erfolgsfaktoren und Omnichannel-Services im Digital CommerceZumstein, Darius; Oswald, Carmen; Brauer, Claudia
2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2022Algorithmisches Influencer Marketing : inwiefern kann der Prozess des Influencer Marketings automatisiert werden?Seiler, Roger; Al Shaal, Ahmad
2022Marken-Aktivismus : ein scharfes, zweischneidiges SchwertBächler, Jesse Raymond
2022The revolution of digital advertising will be tokenizedStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2022Let me entertain you : the influence of augmented reality on purchasing intention in e-commerceBeurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Klaas, Michael
2022Kundensegmente, Kundenbeziehungen, Kanäle und DistributionMerdzanovic, Adis
2022How to promote Swiss watches on Chinese social media platforms : impacts of influencer attributes on consumer's purchase intentionsYang Meier, Dong; Meraviglia, Flavio
2022Kundenlösungen als Signale : warum Unternehmen am Lösungsgeschäft festhalten sollten, auch wenn es nicht profitabel istZimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna
2022Der Einfluss auf die Wiederkaufs- und Weiterempfehlungsabsicht von Hygiene- und Kosmetikprodukten in stationären Drogerien unter Berücksichtigung der Store Atmosphere sowie verschiedener Eigenmarken-QualitätsstufenAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia; Ramsperger, Ann-Sophie
Results 1-15 of 62 (Search time: 0.015 seconds).