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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2017Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten WeltHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Müller, Steffen, et al
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
2012Swiss Social Media Report 2012 : Social Media-Wüste Schweiz?Ledergerber, Armin; Hannich, Frank; Simeon, Michaela; Gwerder, Patricia
2011Swiss-South Korean comparative study on image perception and ecological orientationBarthelmess, Petra; Hannich, Frank; Weissert, Susanne
2022The chemistry between us : non-visitor research for targeted offerings and communication : the case of the Swiss Science Center TechnoramaHannich, Frank; Labaronne, Leticia; Schedler, Roy; Leuschen, Lara; Heierli, Reto
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2009Trotz der Rezession auf CRM setzenRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2014User experience of video‑on‑demand applications for smart TVs : a case studyMiesler, Linda; Gehring, Bettina; Hannich, Frank; Wüthrich, Adrian
2013Der vernetzte Laden: vom Auslaufmodell zur Perle : wird der PoS durch CRM-Integration zum Serviceführer?Hannich, Frank; Crowden, Catherine; Wüthrich, Adrian
2013Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigenHannich, Frank; Gehring, Bettina; Comolli, Lucia
2011Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
2015Zufriedene Kunden im FokusHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Müller, Steffen