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Issue Date
Title
Involved Person(s)
2019
Should manufacturers use food labels? : the case of chocolate
Berger, Verena
;
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger
5-Dec-2023
Should Net Promoter Score be supplemented with other customer feedback metrics? : an empirical investigation of Net Promoter Score and emotions in the mobile phone industry
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger
;
Völkle, Melanie
2021
Smart dust for smart(er) industrial product-service-systems : three strategies and their application
Holler, Manuel
;
van Giffen, Benjamin
;
Barth, Linard
;
Fuchs, Rainer
2020
Smart dust in the industrial economic sector : on application cases in product lifecycle management
Holler, Manuel
;
Haarmann, Jens
;
van Giffen, Benjamin
;
Frank, Alejandro German
15-Oct-2020
Smart Dust und Micro Robots im industriellen Sektor : Chancen, offene Punkte und Handlungsempfehlungen
Holler, Manuel
;
Dremel, Christian
;
van Giffen, Benjamin
;
Fuchs, Rainer
2023
Smart Dust und Micro Robots im industriellen Sektor : eine Praxisperspektive
Holler, Manuel
;
Dremel, Christian
;
van Giffen, Benjamin
;
Fuchs, Rainer
2019
Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goods
Fleiß, Jürgen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiß, Eva
;
Murphy, Ryan O.
;
Posch, Alfred
2021
Social Commerce Report 2021 : Potenzialanalyse des Direct Checkout auf Facebook und Instagram für Onlinehändler
Zumstein, Darius
;
Bärtschi, Dominic
2011
Social Media : die 5 Erfolgsfaktoren
Berger, Verena
;
Ledergerber, Armin
2015
Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet
Müller, Steffen
;
Klaas, Michael
2013
Social media strategy : a step-by-step guide to building your social business
Lardi, Kamales
;
Fuchs, Rainer
2015
Social preferences, positive expectations, and trust based cooperation
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
11-Nov-2014
Social value orientation : an analysis of measurement, form, predictive power, and malleability of social preferences
Murphy, Ryan
;
Diekmann, Andreas
;
Fischbacher, Urs
;
Böhm, Robert
;
Ackermann, Kurt Alexander
2021
Sorry I am still learning : active expectation management of chatbots
Haupt, Martin
;
Rozumowski, Anna
2018
Sportsponsoring als Employer-Branding-Tool
Hüttermann, Marcel
;
Bearth, Angela
;
Hannich, Frank
2015
Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und Serviceentwicklung
Wehrli, Hans Peter
;
Dietl, Helmut Max
;
Rüeger, Brian
2019
Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn Jahren
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
2020
Steigerung der Datenteilbereitschaft in B2B als Grundlage für die Entwicklung von neuen, datenbasierten Services
Vogt, Helen
;
Ehrat, Matthias
;
Holler, Manuel
2021
Steigerung der Motivation zur Datenerfassung durch Gamification? : eine Untersuchung am Beispiel von Leader-, Punkte- und Community-Boards
Heim, Nina
;
Müller, Steffen
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Weiss, Flurina
Apr-2020
Die Stellenanzeige im Fokus
Scheidegger, Nicoline
;
Hannich, Frank