Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 350 to 369 of 511 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Should manufacturers use food labels? : the case of chocolateBerger, Verena; Müller, Steffen; Seiler, Roger
5-Dec-2023Should Net Promoter Score be supplemented with other customer feedback metrics? : an empirical investigation of Net Promoter Score and emotions in the mobile phone industryMüller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
2021Smart dust for smart(er) industrial product-service-systems : three strategies and their applicationHoller, Manuel; van Giffen, Benjamin; Barth, Linard; Fuchs, Rainer
2020Smart dust in the industrial economic sector : on application cases in product lifecycle managementHoller, Manuel; Haarmann, Jens; van Giffen, Benjamin; Frank, Alejandro German
15-Oct-2020Smart Dust und Micro Robots im industriellen Sektor : Chancen, offene Punkte und HandlungsempfehlungenHoller, Manuel; Dremel, Christian; van Giffen, Benjamin; Fuchs, Rainer
2023Smart Dust und Micro Robots im industriellen Sektor : eine PraxisperspektiveHoller, Manuel; Dremel, Christian; van Giffen, Benjamin; Fuchs, Rainer
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2021Social Commerce Report 2021 : Potenzialanalyse des Direct Checkout auf Facebook und Instagram für OnlinehändlerZumstein, Darius; Bärtschi, Dominic
2011Social Media : die 5 ErfolgsfaktorenBerger, Verena; Ledergerber, Armin
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
2013Social media strategy : a step-by-step guide to building your social businessLardi, Kamales; Fuchs, Rainer
2015Social preferences, positive expectations, and trust based cooperationMurphy, Ryan O.; Ackermann, Kurt Alexander
11-Nov-2014Social value orientation : an analysis of measurement, form, predictive power, and malleability of social preferencesMurphy, Ryan; Diekmann, Andreas; Fischbacher, Urs; Böhm, Robert; Ackermann, Kurt Alexander
2021Sorry I am still learning : active expectation management of chatbotsHaupt, Martin; Rozumowski, Anna
2018Sportsponsoring als Employer-Branding-ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Hannich, Frank
2015Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und ServiceentwicklungWehrli, Hans Peter; Dietl, Helmut Max; Rüeger, Brian
2019Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn JahrenMüller, Steffen; Heim, Nina; Collenberg, Anja
2020Steigerung der Datenteilbereitschaft in B2B als Grundlage für die Entwicklung von neuen, datenbasierten ServicesVogt, Helen; Ehrat, Matthias; Holler, Manuel
2021Steigerung der Motivation zur Datenerfassung durch Gamification? : eine Untersuchung am Beispiel von Leader-, Punkte- und Community-BoardsHeim, Nina; Müller, Steffen; Lenggenhager, Vera Nina; Weiss, Flurina
Apr-2020Die Stellenanzeige im FokusScheidegger, Nicoline; Hannich, Frank