Browsing by Person hanf

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 6 to 25 of 84 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2006Chancen durch Kooperation im grenzüberschreitenden KlettertourismusWoratschek, Herbert; Hannich, Frank; Neumann, Jan; Womácko, Slávek
2021Chatbot Studie '21Monard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Müller, Melanie; Hannich, Frank; Furchheim, Pia, et al
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Mar-2021Corona Spezial 2020 : eine Studie über den Schweizer Stellenmarkt in Zusammenarbeit zwischen JobCloud und ZHAWHänggi, Rebekka; Kriegel, Malte; Zumkehr, Maria; Bachler, Manuel; Hannich, Frank, et al
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
2016Darf ich wissen, wer du bist? : Mehrwert der Identifikation aus KundensichtHannich, Frank; Crowden, Catherine; Bissig, Patrick; Kübler, David; Gabler, Claudia, et al
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2015Dialogmarketing in der Schweiz 2015Hannich, Frank; Müller, Salome
2017Dialogmarketing Report Schweiz 2017Hannich, Frank; Suvada, Adrienne; Haarmann, Jens; Weinstock, Oliver; Schopfer, Heinz
2019Directing tourist flow : an analysis of (Visitor) flows and implications for an applicationHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2015Ergebnisse der Branchenstudie „Dialogmarketing in der Schweiz" : "Wohin fliesst das Geld? Wie entwickelt sich das Dialogmarketing? Und wie sehen sich die Dienstleister der Branche?"Hannich, Frank; Müller, Salome
2021Events Schweiz 2021Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Labaronne, Leticia; Leuschen, Lara; Schäfer, Wolfgang, et al
2013Forschungskooperation Wirkung von BriefpostHannich, Frank; Müller, Salome
Jun-2018Generating research aims for legged robots : a market and dependability approachDoran, Hans Dermot; Hannich, Frank