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2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
2010Nation branding and integrated marketing communications : an ASEAN perspectiveDinnie, Keith; Melewar, T.C.; Seidenfuss, Kai‐Uwe; Musa, Ghazali
2010Vorhandene emotionale Potenziale erfolgreich nutzen : Kundenbindung und Produktmanagement bei Swisscard/ American ExpressMüller, Guido
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2010What counts in personal selling : corporate image, corporate function or corporate representative? Two experiments on first impressionsHari, Jürg; Meili, C.; Stros, M.; Petkovic, M.
2010Sold! : advertising and the bourgeois female consumer in Munich, 1900-1914Keine Angabe; Neve, Monica Catherine
2010Eine Marke ein Versprechen : wie Werte und Emotionen die Nachhaltigkeit bei Zimtstern bestimmenReidenbach, Judith; Honegger, Philip; Scheidegger, Reto
2010Swiss CRM 2010 : Facebook, Xing und Co. bergen ungenutztes PotenzialRüeger, Brian; Hannich, Frank
5-Nov-2009De gustibus non est disputandumSteinmann, Cary
6-Oct-2009Ein M verwirrterSteinmann, Cary
5-Sep-2009CRM Online-Games : Chance oder Flop?Rüeger, Brian; Häfeli, Mike; Marty, Fabienne; Sauer, Cornelia
2009The relevance of marketing activities in the Swiss prescription drugs market : two empirical qualitative studiesStros, Michael; Hari, Jürg J.; Marriott, John
2009Trotz der Rezession auf CRM setzenRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2009A conceptual model of an analysis- and training instrument for sales personsStros, Michael; Marriott, John; Hari, Jürg
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