Search


Results 361-375 of 413 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2008Power of the subconscious in decision making in personal sellingStros, Michael; Hari, Jürg J.; Mariott, John
2008Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfenKaul, Helge
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2008Uses of corporate blogsHallier, Christine
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2008Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRMRüttimann, René
2007Die Kundenzufriedenheit in einer Non-Profit-Organisation messenTroesch-Jacot, Mireille
2007Neue Trends im Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2007Is the two step communication process still valid in brand-communities using blogs as communication platformsHallier Willi, Christine; Melewar, T.C.
2007Die Wirkung von aussen nach innenKaul, Helge
2007Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen KontaktRüeger, Brian; Leuch, Andrea; Hannich, Frank
2007Creating a new value dimension with respectable differentiation potential by using corporate blogsHallier, Christine; Harris, Lisa
2007Wachstum durch Innovation : Möglichkeiten und Grenzen der Erschliessung neuer MärkteLüders, Christoph; Müller, Adrian W.; Juchli, Philipp
Results 361-375 of 413 (Search time: 0.006 seconds).